Biuro Zarządzania projektami
Biuro Zarządzania Projektami
(Project Management Office - PMO)
PMO jest głównym miejscem zarządzania portfelem projektów w przedsiębiorstwach oraz interfejsem do zarządu. Z oprogramowaniem Blue Ant otrzymasz technologiczne i metodologiczne wsparcie dla tego obszaru zadań. Dane i informacje o wszystkich projektach są dostarczane do controllingu w czasie rzeczywistym i są dostępne podczas codziennej pracy projektowej. Są one automatycznie włączone do wszystkich istotnych procesów akceptacyjnych i informacyjnych.
-
Automatyczna migracja wszystkich projektów indywidualnych
-
System technologicznie otwarty i przyjazny dla użytkownika, oparty o system uprawnień i ról,
-
Bieżące zarządzanie projektem w formie tabeli WBS, diagramu Gantta lub pulpitów menedżerskich,
-
Planowanie z użyciem zasobów rzeczywistych i wirtualnych oraz szablonów projektów,
-
Dostosowanie interfejsu do indywidualnych potrzeb użytkowników,
-
Integracja z pakietem MS Office (Word i Excel),
-
Zorientowany na proces pracy,
-
Wielojęzyczny (PL,EN,DE),
-
Szybki dostęp za pomocą przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych,
-
Rejestr czasu pracy, bieżący zapis kosztów i rozliczeń,
-
Zarządzanie portfelem projektów,
-
Raportowanie przy wykorzystaniu standardowych szablonów i generatora własnych raportów,
-
Zarządzanie projektami tradycyjnymi i zwinnymi(Agile),
-
Integracja z innymi systemami poprzez usługi sieciowe.
Najważniejsze cechy systemu Blue Ant
Centralna baza zasobów umożliwia szybki przegląd faktycznego wykorzystania pracowników, co pozwala na identyfikację błędów w realizowanych projektach oraz niespójności w trakcie planowania projektów.
Narzędzia administracyjne dają możliwość „modelowania“ całego krajobrazu projektowego. Błyskawicznie generują dokładne wskaźniki na wszystkich poziomach (projekty, działy, programy, portfolio) i włączają je do zdefiniowanych przez użytkownika prezentacji (układ, design). W ten sposób można skonfigurować i monitorować swoje projekty i portfolio.

Różne harmonogramy pracy, specyficzne dla każdego kraju kalendarze świąt jak i indywidualne profile umiejętności pomogą w planowaniu wykorzystania zasobów. Procesy zatwierdzania zasobów, czasów pracy, kosztów podróży oraz nieobecności są automatycznie uruchamiane i usprawniają koordynację.
Centralna baza zasobów umożliwia szybki przegląd faktycznego wykorzystania pracowników, co pozwala na identyfikację błędów w realizowanych projektach oraz niespójności w trakcie planowania projektów.
Wyszukiwarka

Za pomocą wyszukiwarki wiedzy można szybko znaleźć odpowiednie zasoby dla projektu. Jednym kliknięciem myszki złożyć wniosek o zasoby u odpowiedzialnych menedżerów. Wykresy obciążenia pracowników i istniejące rezerwacje projektu poinformują z wyprzedzeniem i zapewnią bezpieczeństwo w planowaniu.
Zaawansowane raportowanie
Zaawansowane raportowanie
Wszystkie pozyskane dane (w kontekście zarządzania projektami) są dostępne w kontrolingu do szczegółowych ocen i raportów. Czy to obecnej sytuacji obciążenia, czy też scenariuszu obciążeń w przyszłości. Za pomocą kilku kliknięć można uzyskać wszystkie informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zintegrowanemu modułowemu systemowi do tworzenia własnych raportów można obliczyć standardowe i specyficzne dla Państwa firmy wskaźniki oparte na bieżących projektach.
Dowolnie definiowalne cykle projektowe umożliwiają interwencję w postaci procesów zezwalania i zatwierdzenia różnym podmiotom w odpowiednim czasie.
Raporty mogą być generowane w różnych formatach.
- Koszty i budżet,
- Zarządzanie budżetem,
- Koszty pracy w projekcie,
- Koszty pracy na pracownika,
- Nakład pracy,
- Analiza wg kont kosztów,
- Obrót przypadający na zleceniodawcę,
- Raporty świadczeń w oparciu o działy,
- Raporty o stanie.
Kompletne archiwum dokumentów
Kompletne archiwum dokumentów
Archiwizacja dokumentów umożliwia centralne zarządzanie całą istotną dokumentacją projektową w jednym miejscu. Zmiany w dokumentacji są zapisywane, a historia jej stanu rejestrowana. Kompletna dokumentacja projektu zapewnia zgodność z normami jakości i stwarza przejrzystość.
Archwizacja dokumentów:
- Swobodne definiowanie struktury przechowywania dokumentów i szablonów dla projektów,
- Błyskawiczna integracja z projektami,
- Przechowywanie dowolnych dokumentów,
- Powiązanie dokumentów z zadaniami,
- Umieszczanie dokumentów w ticketach.
Wyszukiwanie dokumentów:
- Nieograniczona ilość słów kluczowych ułatwiających znalezienie konkretnego dokumentu,
- Swobodne przydzielanie uprawnień do edycji,
- Wersjonowanie wszystkich dokumentów.
Kontakt-Podstrona
Blue Ant umożliwia płynną integrację z istniejącymi systemami firmy i daje do dyspozycji nowoczesne standardy oraz interfejsy. Nie ma więc powodu, aby zastępować sprawdzone, wykorzystywane już przez Państwa rozwiązania i narzędzia. Redukuje to dodatkowy nakład wdrożenia i zwiększa bezpieczeństwo zarządzania portfelem projektów.
Interfejsy do już istniejących w Państwa firmie aplikacji można uzyskać poprzez Web Services.

Firma proventis GmbH powstała w roku 2001 w Berlinie. Jest producentem oprogramowania i oferuje usługi doradcze. Jej 45 pracowników pracuje nad prostymi i efektywnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania projektem (portfelem projektów).
Kontakt:
Leszek Sądowicz – Blue Ant Inside Sales Europe
tel.: +49 (0)30 6920 43710
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.