Slide background
BlueAnt [PL]

SO WHAT'S THE DEAL WITH...

Multi-project managment

Slide background
BlueAnt [PL]

SO WHAT'S THE DEAL WITH...

Multi-project managment

 

Biuro Zarządzania Projektami

(Project Management Office - PMO)

 

 

PMO jest głównym miejscem zarządzania portfelem projektów w przedsiębiorstwach oraz interfejsem do zarządu. Z oprogramowaniem Blue Ant otrzymasz technologiczne i metodologiczne wsparcie dla tego obszaru zadań. Dane i informacje o wszystkich projektach są dostarczane do controllingu w czasie rzeczywistym i są dostępne podczas codziennej pracy projektowej. Są one automatycznie włączone do wszystkich istotnych procesów akceptacyjnych i informacyjnych.

  •  Automatyczna migracja wszystkich projektów indywidualnych

  • System technologicznie otwarty i przyjazny dla użytkownika, oparty o system uprawnień i ról,

  • Bieżące zarządzanie projektem w formie tabeli WBS, diagramu Gantta lub pulpitów menedżerskich,

  • Planowanie z użyciem zasobów rzeczywistych i wirtualnych oraz szablonów projektów,

  • Dostosowanie interfejsu do indywidualnych potrzeb użytkowników,

  • Integracja z pakietem MS Office (Word i Excel),

  • Zorientowany na proces pracy,

  • Wielojęzyczny (PL,EN,DE),

  • Szybki dostęp za pomocą przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych,

  • Rejestr czasu pracy, bieżący zapis kosztów i rozliczeń,

  • Zarządzanie portfelem projektów,

  • Raportowanie przy wykorzystaniu standardowych szablonów i generatora własnych raportów,

  • Zarządzanie projektami tradycyjnymi i zwinnymi(Agile),

  • Integracja z innymi systemami poprzez usługi sieciowe.

 

Centralna baza zasobów umożliwia szybki przegląd faktycznego wykorzystania pracowników, co pozwala na identyfikację błędów w realizowanych projektach oraz niespójności w trakcie planowania projektów.

 
 

Narzędzia administracyjne dają możliwość „modelowania“ całego krajobrazu projektowego. Błyskawicznie generują dokładne wskaźniki na wszystkich poziomach (projekty, działy, programy, portfolio) i włączają je do zdefiniowanych przez użytkownika prezentacji (układ, design). W ten sposób można skonfigurować i monitorować swoje projekty i portfolio.

 

Różne harmonogramy pracy, specyficzne dla każdego kraju kalendarze świąt jak i indywidualne profile umiejętności pomogą w planowaniu wykorzystania zasobów. Procesy zatwierdzania zasobów, czasów pracy, kosztów podróży oraz nieobecności są automatycznie uruchamiane i usprawniają koordynację.

Centralna baza zasobów umożliwia szybki przegląd faktycznego wykorzystania pracowników, co pozwala na identyfikację błędów w realizowanych projektach oraz niespójności w trakcie planowania projektów.

 

Zaawansowane raportowanie

Wszystkie pozyskane dane (w kontekście zarządzania projektami) są dostępne w kontrolingu do szczegółowych ocen i raportów. Czy to obecnej sytuacji obciążenia, czy też scenariuszu obciążeń w przyszłości. Za pomocą kilku kliknięć można uzyskać wszystkie informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zintegrowanemu modułowemu systemowi do tworzenia własnych raportów można obliczyć standardowe i specyficzne dla Państwa firmy wskaźniki oparte na bieżących projektach.

 

Dowolnie definiowalne cykle projektowe umożliwiają interwencję w postaci procesów zezwalania i zatwierdzenia różnym podmiotom w odpowiednim czasie.

 

Raporty mogą być generowane w różnych formatach.

 
 
  • Koszty i budżet,
  • Zarządzanie budżetem,
  • Koszty pracy w projekcie,
  • Koszty pracy na pracownika,
  • Nakład pracy,
  • Analiza wg kont kosztów,
  • Obrót przypadający na zleceniodawcę,
  • Raporty świadczeń w oparciu o działy,
  • Raporty o stanie.

Kompletne archiwum dokumentów

Archiwizacja dokumentów umożliwia centralne zarządzanie całą istotną dokumentacją projektową w jednym miejscu. Zmiany w dokumentacji są zapisywane, a historia jej stanu rejestrowana. Kompletna dokumentacja projektu zapewnia zgodność z normami jakości i stwarza przejrzystość.

Archwizacja dokumentów:

 

  • Swobodne definiowanie struktury przechowywania dokumentów i szablonów dla projektów,
  • Błyskawiczna integracja z projektami,
  • Przechowywanie dowolnych dokumentów,
  • Powiązanie dokumentów z zadaniami,
  • Umieszczanie dokumentów w ticketach.

 

Wyszukiwanie dokumentów:

 

  • Nieograniczona ilość słów kluczowych ułatwiających znalezienie konkretnego dokumentu,
  • Swobodne przydzielanie uprawnień do edycji,
  • Wersjonowanie wszystkich dokumentów.

Blue Ant umożliwia płynną integrację z istniejącymi systemami firmy i daje do dyspozycji nowoczesne standardy oraz interfejsy. Nie ma więc powodu, aby zastępować sprawdzone, wykorzystywane już przez Państwa rozwiązania i narzędzia. Redukuje to dodatkowy nakład wdrożenia i zwiększa bezpieczeństwo zarządzania portfelem projektów.

 

Interfejsy do już istniejących w Państwa firmie aplikacji można uzyskać poprzez Web Services.

Firma proventis GmbH powstała w roku 2001 w Berlinie. Jest producentem oprogramowania i oferuje usługi doradcze. Jej 45 pracowników pracuje nad prostymi i efektywnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania projektem (portfelem projektów).

 

Kontakt:

Leszek Sądowicz – Blue Ant Inside Sales Europe
tel.: +49 (0)30 6920 43710
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Ta strona internetowa używa plików Cookies, w celu zapewnienia Tobie jak najlepszego poziomu usług. Jeżeli będziesz dalej korzystał z tej strony to znaczy, że zgadasz się z zasadami korzystania z plików Cookies. Zgadzam się [x]